HTML

Friss topikok

A blogról

Olvastál egy könyvünket? Tetszett? Írnál egy kritikát?
Ne habozz! Küldd el a blog@ulpiushaz.hu-ra, és a közzétesszük az oldalon! 

Sőt, havonta egy szerencsés beküldő egy ajándék könyvvel lesz gazdagabb! 

Néhány tudnivaló:
# Nem csak pozitív írásokat várunk
# Mások véleménye is érdekel minket a hozzászólások között
# Az írások hossza (lehetőség szerint) legyen minimum 150 szó
# A szerzők nevét mindig kiírjuk (kérésre az emailjét és blogját is)
# Az írások publikálása néha 1-2 napot csúszhat a beérkezéstől számítva
# Előfordulhat, hogy két egymás követő hónapot egybe számítva választunk nyertest.
# A nyerteseket e-mailben értesítjük


Jó írást, jó olvasást!

Csatlakozz hozzánk!

Utolsó hozzászólások

Címkék

2002 (2) 2007 (5) 2008 (14) 2009 (19) 2010 (29) 2011 (30) 2012 (19) 26 (1) Adél és Aliz (1) Áfi Ramón meló (1) agahta raisin (1) agatha raisin es a spenotos halalpite (2) agatha raisin és a spenótos halálpite (1) akarom azt a cipőt (1) Akció (1) aludj kislány (1) alvilág (1) alvilág zsoldjában (1) Amadeus (1) andrew davidson (1) angyali játszma (2) Angyalos ház (3) angyalos ház (1) anthony e. zuiker (1) árnyalat (1) árpa attila (1) az alvilág zsoldjában (2) Az alvilág zsoldjában (1) Az angyalos ház (1) Az első vércsepp (1) az ikrek jegyében (1) az órák (1) Az utolsó kentaur (1) a bankár (1) a barlangi medve népe (2) A démonkirály csókja (1) a fúria (1) a klastrom titka (1) a legfenyesebb csillag (1) a megmentő (1) A nevem Asher Lev (1) a nevem piros (1) a sebész (1) a szél árnyéka (2) A szél árnyéka (1) a szingli fejvadász 1. (1) a tanítvány (1) a vámpír bosszúja (1) a vámpír csókja (1) a velencei árulás (1) a villa mimosa titka (1) a vízköpő (1) bad girl (1) bangkok (1) bankar (1) Barhesz (1) barlangi medve népe (1) Battle Royal (1) battle royale (2) Bernhard Schlink (1) Bíró Szabolcs (2) borostyánszoba (1) böszörményi zoltán (1) Bukott angyalok (1) carlos ruiz zafón (1) carlos ruiz zafon (3) Carlos Ruiz Zafón (2) Cat és Bones (1) cecily von ziegesar (1) Chaim Potok (1) charlaine harris (3) Charlaine Harris (1) charlie huston (1) charlotte (1) charlotte bronte (1) chealse cain (1) Crossfire (1) Csabai Márk (7) csabai márk (1) Csábíts el pirkadatkor (1) csajok (1) családi (1) csokoládé (1) Csokoládé (1) csokoládécipő (1) Csont és vér (1) dalma (1) David Safier (1) david safier (1) Diane Mott Davidson (1) diéta (1) divatdiktátorok (1) Dr. Csont (1) dukan (1) Dukan-diéta (2) Dukan diéta (1) Dukan receptek (1) Dumaszinház (1) e-könyv (1) E.L.James (12) e.l.james (2) eat pray love (1) egyéb (1) egy boltkóros naplója (1) Egy csibész naplója (6) egy csibész naplója (1) éjféli gyors lisszabonba (1) éjsötét csók (1) éjsötét hangok (1) elizabeth adler (1) Elizabeth Adler (1) elizabeth gilbert (1) eljames (3) elkóborolt túrázó (1) emily brontë (1) Emma (6) Emma fia (2) Emma fiai (1) emma fiai (4) Emma könyvek (1) Emma lánya (2) emma lánya (2) emma lénya (1) Emma szerelme (8) emma szerelme (3) emma szerelmei (2) Emma trilógia (1) eper reggelire (2) fábián janka (7) fábian janka (1) Fábián Janka (31) fantasztikus (1) fan wu (1) február (1) fejős éva (12) Fekete (1) fekete tőr testvériség (3) Fekete Tőr Testvériség (1) fekete tőr testvérisége (1) félholtak (1) Felméri Péter (1) Felolvasó (1) felszabadított szerető (1) feluton a sírhoz (1) félúton a sírhoz (1) filmkönyv (1) Fogyókúra (1) franciadrazsé (1) frei tamas (1) frei tamás (2) fucking berlin (1) gena showalter (2) Goldy (1) Goldy és a svédasztalos gyilkosság (1) halálos bűn (1) Hamarosan (1) hangok (1) Három ufó (1) hit (1) Holtak klubja (1) holtomiglan (1) hotel bali (2) Hozzád kötve (3) Humor (2) ian mcewen (1) inni és élni hagyni (1) Irigység (1) J.R.Ward (1) j. r. ward (8) janet evanovich (1) jane austen (1) Jane Austen (1) jane eyre (2) jane juska (2) jeam m. auel (2) jeaniene frost (7) Jeaniene Frost (1) Jean M. Auel (2) jean m auel (1) Jézus szeret engem (1) jézus szeret engem (1) Joanne Harris (1) joanne harris (4) jurányi zsolt (2) Jurányi Zsolt (1) jurány zsolt (1) Kapzsiság (1) Karácsony a ligetben (2) karácsony new yorkban (1) Karen Rose (1) karibi nyár (2) karin slaughter (1) karó és sírhant (2) Kása (2) Kásás Tamás (2) Kathy Reich (1) Katie Fford (1) kepes andrás (1) kín (1) Kiss Ádám (2) klasszikus (1) kortárs (1) Kovács András Péter (1) kresley cole (6) Kresley Cole (2) krimi (4) krimi thriller (15) kristóf (1) kritika (9) külső blog (4) lakatos levente (1) lánya (1) lara adrian (2) Laurent Gounelle (1) lélekbonbon (2) lesley pearse (1) Lisa Kleypas (1) london (1) Lotti (2) Lotti öröksége (4) Lovak völgye (1) loveclub (1) m. c. beaton (2) magyar szerző (1) Mamutvadászok (1) marian keyes (1) második kritika (2) maya (1) megsebzett szerető (2) Mennyország fogságában (1) michael cunningham (1) Mi lesz velem nélküled (1) Multigáz (1) Musso (1) m c beaton (2) Német lány (3) német lány (1) Nem Tündérmese (1) Nem tündérmese (3) Nesze neked terézanyu (1) nézz magadra (1) noel barber (1) Non Nobis domine (1) Non nobis Domine (1) ördögi tánc (1) orhan pamuk (1) öröksége (1) otthon (1) ötven (1) paola jacobbi (1) paranormál romantikus (31) pascal mercier (1) petra nagyova dzerengová (1) Pierre Dukan (3) Pocsék karma (1) Pretty little liars (1) Rácz Zsuzsa (1) rejtő (1) Ringass (1) romantikus (48) rosamunde pilcher (2) Rozmaring (1) Rubin Eszter (1) rúnajelek (1) Sara Shepard (1) Sara Shepard Pretty little liars (1) scifi (1) serrilyn kenyon (1) sherrilyn kenyon (1) Sikíts értem (1) síri csendben (2) sonia rossi (1) sophie kinsella (1) Sötét ötven árnyalata (3) sötét ötven árnyalata (1) steiner kristóf (2) steve berry (2) Sub Rosa (1) Sylvia Day (3) Szabolcs (1) Szécsi Noémi (1) Szél árnyéka (1) szépirodalom (1) Szerelem kétszer (1) szeress ha akarazs (1) szeress ha mersz! (1) szeretlek (1) szeretlek bangkok (1) szex és nyugdíj (2) szürke (2) Szürke ötven árnyalata (1) szürke ötven árnyalata (9) szürke ötven árnylata (10) Szürke ötven árnylata (1) Szütyiő (2) takami kósun (2) Takami Kósun (1) tanamera (1) tasmina perry (2) tess gerritsen (2) Testvériség (1) Thriller (1) thriller (1) Tőr (1) történelmi (1) tövispuszta (1) truancy (1) true blood (3) True Blood (1) ugron zsolna (1) ulpius ház (102) úrilányok erdélyben (1) üvöltő szelek (1) vágy és vezeklés (1) vámíprzóna (3) vámpíréhség (2) Vámpíréhség (1) vampírharc (2) Vass Virág (2) vass virág (1) végzetes ölelés (1) verebes istván (1) vérszag (1) Vicces (1) Vidéki menedék (1) virágai (1) Virágszál (3) viszlát mennyország! (1) Vulévu (1) Zafón (1) Zima (1) zuiker (1) brontë (1) Címkefelhő
861780_5.jpgKész hullámvasút nekem ez a sorozat.
A Kapzsiságot nagyon szerettem, a Sóvárgástól kiakadtam, ezt viszont Imádtam. Nagy „i”-vel.
Féltem tőle egy kicsit, mert a Sóvárgás annyira alulteljesített nálam, és azt gondoltam, mi lesz, ha ezzel is úgy járok? Veck a Felszabadított szeretőben már felbukkant, akkor morogtam is azért, hogy mi értelme, hogy ott legyen, és nem is kedveltette meg magát velem.
De… Nagyon pozitívan csalódtam ebben a könyvben. És eljött az a pillanat is, amire szerintem minden Ward rajongó várt, aki ezt a sorozatot is olvassa. És csak annyit mondhatok. Végre. 

Itt ért össze minden, itt van, amire annyira vártam. Megvan a lendület, szórakoztató, tele van akcióval, nagyon szerethetőek a karakterek, és van benne tipikus Ward humor is. Végre egy olyan Ward, aminek annyira hasonló a dinamikája, mint a Fekete Tőr Testvériségnek. Nem a hasonlítgatás miatt, egyszerűen ebben a sorozatban eddig nem éreztem azt, amit annál a sorozatnál. De itt végre minden a helyére került.
Tegnap kezdtem el olvasni, és a kezdeti félelem, hogy nem fog tetszeni egyből el is tűnt. Sodort magával a történet, sokszor vigyorogtam el olvasás közben, és azt ismételgettem, hogy igen, ez az, amit vártam. Estefelé, amikor már túl voltam a könyv felénél, elkapott engem is az a könyvmolyláz, hogy csak még egy fejezet, és leteszem. Nos, három fejezeten keresztül ezt mantráztam, mire tényleg sikerült letennem, és akkor is csak ekörül jártak a gondolataim. Mi lesz a szereplőkkel? Mi fog még kiderülni? De muszáj volt letennem, mert akkor mára már semmi sem maradt volna belőle.
Nagyon sok minden történik a szereplőkkel, és úgy általában is. Kicsit jobban megismerhetjük Nigel-t, és a többieket, Jim is remekelt, és többet mutatott magából. És végre róla is elmondhatom azt, hogy megkedveltem, és most már érzem a valós személyiségét, értem, hogy mit és miért tesz.
Összefolynak a szálak, abban az értelemben, hogy Veck és Reilly is Sissy után nyomoz, csak úgy, mint Jim. Sokszor elvigyorogtam azon, hogy Jim az „övének” tekinti Sissy-t. Hiába nem szerepel a lány, így is központi szereplőnek érzem, és amit eddig megtudtam róla, és is csak úgy tekintek rá, mint Jim barátnőjére.
Sokkal drámaibbnak éreztem, mint az előző köteteket. És nem csak azért, ami Eddie-vel történt. Mivel véletlenül belebotlottam egy iszonyú nagy spoilerbe vele kapcsolatban, kíváncsi voltam, hogy hogyan is fog történni vele a dolog. Sajnáltam a dolgot, mert úgy éreztem, végre összeszokott a csapat, erre Ward…
És amikor az egyik arkangyal elmondja, Eddie teljes nevét… Tényleg köze van Luciferhez? Ha az ember azt olvassa, hogy Edward Lucifer Blackhawk, akkor egyből kalkulálni kezd. Még mindig rejtély, hogy Adrian, és Eddie kicsodák. Apró morzsákat persze kapunk, de ez nem elég. A Vasálarcban volt egy jelenet köztük, ami…Úgy tűnik Ward kedveli az édes hármast…
Adrian változott azt hiszem a legtöbbet. Végre beismerte, hogy mi a baja, utána jött az Eddie eset, és teljesen megváltozott. Sajnáltam is egy kicsit, mert én imádtam azt a bolondos Adrian-t. De a könyv végén megcsillogtatta a humorát, szóval nem féltem.
Veck teljesen meglepett. Nem ilyennek képzeltem, de pozitívan csalódtam benne. Sőt, nagyon is a szívemhez nőtt. Amikor találkozik Jim-el, megvan benne a tagadás, de nem olyan drámai módon, mivel érzi, hogy van valami, ami egész életében kísértette. Közte, és Reilly között már az első oldalakon izzott a levegő. És amiket utána műveltek… Nagyon tüzes a kapcsolatuk.
Reilly nagyon szimpatikus volt, nagyon hamar megkedveltem. De utána eljött egy pont, amikor majdnem megutáltam. Nem hitt Veck-nek, és ezzel nagyon elásta magát előttem.
Pár nap alatt játszódik a történet, a szereplők mégis hamar egymásba szeretnek. Utálom az ilyesmit, de itt valahogy el is feledkeztem erről. Zajlanak az események, és úgy éreztem, hogy több héten keresztül folyik a lélekmentés, nem négy napig.
És ismét feltűntek a Testvérek, vagy csak egyikük. Igazából fogalmam sincs, hogy ki az. Idegesít is rendesen. Először, amikor Veck emlékezni akar az erdőben történtekre, tipikus hasogató fejfájása lesz. Először fel sem tűnt. Devina-ra fogtam a dolgot. De amikor Adrian megemlíti a vámpírokat, akkor csaptam a homlokomra, hogy tényleg. És a könyv végén a kórházban, amikor a bőr ruhás pasas – valamelyik Testvér-, odalép Veck-hez.. Ki lehet az?
Devina ismét hozta a formáját, és még jótékonykodik is.
Izgultam, hogy vajon sikerül-e megmenteni Veck-et, de van egy elméletem, hogy milyen sorrendben fognak végződni a harcok, és helyesnek bizonyult a tippem. A következő megmentendő lélek kilétére is fény derült, amit értek is, meg nem is. Gondolom azért ő, mert az előző résznek róla kellett volna szólnia, de mégsem így történt.
Igaz, ez a rész is csak most jelent meg, de alig várom, hogy olvassam a folytatást. És a kezdeti morgásom az újfajta betűtípusra is elmúlt, mert annyira magával ragadott a történet.

Borbás Barbara blogja
http://bbabrigondolatai.blogspot.hu

Címkék: j. r. ward paranormál romantikus Irigység

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ulpiushaz.blog.hu/api/trackback/id/tr864968906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása